by Nero in
Update

Procházení, hlasové rekvizity a DLSS

Poslední týden do velké měsíční aktualizace a tým Facepunch vylepšuje některé nové funkce a obsah.

plazENÍ PŘI POranění

Jako první hráči nyní přejdou do stavu plazení, když budou poraněni. Po dobu zranění (asi 40 až 50 sekund) se budete moci pohybovat pomalu. Při plazení máte stále přístup ke dveřím, ale nic jiného. Vaše zdraví je o něco vyšší, než ve starém zraněném stavu, známém jako „neschopný“.

Hráči nyní také získají až 25% bonus navíc na základě jídla a vody.

Spolu s pohybem kolem se posunulo několik dalších věcí souvisejících se zraněným stavem. Za prvé, ostatní hráči vás nyní mohou znovu píchnout injekční stříkačkou, aby vás okamžitě oživili. Můžeme také zaručit zotavení ze zraněného stavu, pokud budete mít v inventáři Velký Medkit ( lékárničku ). Pokud projdete zraněním, aniž byste dojedli, uzdravíte se a Medkit se použije (pokud jste se nezotavili, v takovém případě si Medkit ponecháte).

Stále je potřeba provést nějaké vylepšení a opravy, ale funkce je celkově na místě a je připravena jít do aktualizace příští týden.

Pokrok hlasových rekvizit

Nejnovější DLC v Rustu dostává nový nádech před debutem příštího týdne. Voice Props DLC obsahuje spoustu retro komunikačních zařízení spolu s některými sexy disko objekty a pohyby.

Tento týden jsme mohli vidět několik dalších přechodových vzorů přidaných do diskotéky. Také disco koule nyní vyžaduje sílu k rozsvícení / otáčení a je snazší zrušit vaše taneční gesta – i když proč byste chtěli? Podle očekávání došlo také k opravám chyb.

Očekává se, že DLC Voice Props bude spuštěno s měsíční aktualizací příští týden ( 1. července ). O cenovém bodě zatím není ani slovo, ale domníváme se, že bude v souladu s předchozími DLC.

Příchozí podpora DLSS

Uživatelé NVIDIA RTX rádi uvidí podporu DLSS 1. července v Rustu. Pokud nemáte ponětí, co znamená předchozí věta, pravděpodobně se vás to netýká. Pokud však máte to štěstí, že můžete těžit z toho, že jádra Tensor na vašem GeForce RTX GPU budou moci pomocí svého algoritmu AI zrychlit nižší, plebejské úrovně rozlišení na přesně předpovězená super rozlišení … no, brzy to budete moci udělat v Rustu taky.

Ve zkratce: Máte se na co těšit !

Podvodní laboratoře

Tento týden bylo dokončeno první předání umění podvodních laboratoří mezi vývojáři. Jak vyplývá z předchozího závěru, tyto podvodní laboratoře budou ukotveny nadcházejícími ponorkami (sólo a duo), budou vytvořeny procedurálně (alespoň částečně) a pravděpodobně umožní určité příležitosti k rabování.

Kdy tedy budou tyto laboratoře a ponorky venku? Bohužel si nemyslíme, že budou s aktualizací spuštěny příští týden. Až vyjde najevo více, budeme vás informovat.

Změny jmenovek

Po vstupu kontaktů do hry, tým tento týden vylepšil některé věci týkající se jmenovek. Dalekohled konkrétně zobrazuje během dne pouze pips (tečky) jmenovky. Bylo také sníženo zpoždění vyskakování jmenovek a byla opravena neviditelnost jmenovek v určitých úhlech.

Jiné věci

  • Opravena neschopnost přikrčit se pod polovinami stěn
  • Přidán (pouze pro správce) příkaz konzoly „obnovit“ jako partnera ke stávajícímu „zranění“. Zotavuje se ze zraněného stavu.

Tohle je vše z dalšího Čtvrtečního updatu a uvidíme se příští týden při velkém měsíčním wipu ! Mějte se!

Related Posts

One Comment

Leave a Reply