Menší vsuvka, než začneme o nové aktualizaci – omlouváme se, že nebyly vydány pravidelné týdenní aktualizace v měsíce Duben. V Květnu to opět napravíme.

Umění HDRP a sešrotování automobilů

Nezačneme jinak než tím, že si pustíme pravidelné video od Rustafieldu. Pojďme se na něj společně podívat:

HDRP Art Backport

Projekt HDRP Art Backport, který je korunovačním klenotem této aktualizace, doslova 2 roky se na něm pracovalo a byl konečně minulý týden spuštěn! Původně měla aktualizace být zahájena v květnu 2019, pobočka HDRP měla za cíl převést většinu vizuálních efektů Rustu na nový, propracovaný High Definition Render Pipeline se svolením Unity (základní engine hry). Díky vysoké přesnosti VFX za zlomek ceny vašeho GPU tato funkce způsobila, že hra bude vypadat mnohem lépe a zároveň bude zlepšovat výkon.

Bohužel ne vždy je vše tak, jak je uvedeno, nebo si můžeme myslet. Po více než roce práce se vývojáři rozhodli zrušit původní větev HDRP s odvoláním na obavy ohledně výkonu. Aby to nebyla úplná ztráta, tým se v loňském roce snažil vydat některé z krásných nových vizuálních prvků, přičemž dávali pozor, aby se nezměnil výkon. Tato práce, HDRP Art Backport, jak ji již známe, je konečně připravena pro všechny hráče a můžeme pařit!

Nové prostředí / krajina

Nejpozoruhodnější ze změn je většina krajiny (skály, listí, náhodné haraburdy atd.) vše aktualizováno. Vylepšení jsou opravdu pozoruhodná. Tato změna se neomezuje pouze na vizuální sféru, protože byly ovlivněny také různé prvky hry, jako je lezení po horách a některé základní designy.

další posun v monumentech

Většina monumentů byla také vylepšena nebo jen kompletně předělána – také s touto aktualizací. Například Satellite Dish a Junkyard byly zcela přepracovány – včetně nové schopnosti sešrotování vozu v Junkyardu ( více o tom si řekneme níž).

Ostatní památky ( monumenty ) dostaly také menší změny. Airfield má několik nových vchodů, Dome má novou jednodušší cestou na vrchol, majáky nyní mají krásné soustředěné rotující světlo v noci spolu s různými dalšími vylepšeními lépe jdou vidět 🙂 a tak dále. Podrobněji o změnách v moumentech ve víkendovém článku.

Nákladní tranzitní linky

Vrcholem tohoto HDRP Art Backportu je další integrace stanic nákladní dopravy do každého monumentu ( památek ). Nyní, v mnoha případech, místo toho, aby se objevily někde poblíž památníku, byly stanice FTL přemístěny do samotného památníku.

Výkon

Se všemi těmito vizuálními vylepšeními si možná myslíte: „Do prdele, moje FPS bude teď v háji!“ můžeme vás uklidnit, ale není to tak. Tým ve Facepunchu byl velmi opatrný, aby s touto aktualizací neposral výkon. Na základě jejich interního testování je výkon klienta zhruba stejný jako dříve, a to i při všech těchto lépe vypadajících modelech ve hře.

PS: Na kopuli je také nová CCTV kamera (kód DOMETOP).

Šrotování auta

Spojením celého tohoto HDRP Art byla přidána opět další fajnová funkce hry. Smetiště, spolu s kompletním přepracováním, nyní nabízí nový způsob, jak sešrotovat další věci, nebo konkrétně auto.

Přehled sešrotování

Nová minihra ve hře :D, tato přepracovaná skládka obsahuje magnetický jeřáb, do kterého můžete naskočit, projet se kolem, vzít auta a recyklovat je ve velkém drtiči na šrot a další. Kolem Junkyardu se objevují některé nepochopitelné snímače, které vám dávají 50 šrotu a 50 fragmentů, ale můžete si také přivézt modulární auta pro větší odměnu.

Obsluha magnetického jeřábu

Než nastoupíte, budete potřebovat palivo. Během provozu jeřáb spaluje slušné množství paliva. Vzhledem k tomu bych na začátek doporučil přinést minimálně 50 low gradu, ale rozhodně by to neuškodilo si vzít víc.

Řízení magnetického jeřábu je podobné jako řízení automobilu ve hře, kromě toho, že musíte držet shift a současně stisknout klávesy W A S D pro směr. Je to proto, že je možné ovládat také celou část jeřábu, což se provádí pomocí kláves W A S D a kliknutím levým / pravým kliknutím: W / S pohybujete horní částí paže nahoru a dolů, A / D otočí tělo jeřábu, klikne doleva / doprava na myši pohybuje hlavní rameno jeřábu dolů a nahoru.

Pokud budete šrotovat v noci, můžete přepínat jasná světla klávesou „F“. Skutečné kouzlo se začne dít, když magnet aktivujete klávesou „R“ …

Sešrotování aut

Jakmile jste poblíž automobilu, který chcete sešrotovat, aktivujte magnet klepnutím na tlačítko „R“. Nedělejte si starosti s tím, že budete přímo na voze, protože magnet dokáže vysávat vše, co je poblíž. Odtud jen zvedněte rameno nahoru, najeďte na drtič ve středu smetiště a držte auto poblíž.

Drtič snadno stáhne všechna blízká auta do svých ozubených kol, rychle je vybrousí a vyplivne prostředky z dopravního pásu dolů po lince. Mějte na paměti, že je dobré mít při sešrotování alespoň 2 lidi, takže jedna osoba může vyzvednout zdroje, zatímco druhá řídí jeřáb.

Výplaty

Nyní k nejdůležitější části:

Kolik vlastně vyděláte za sešrotování aut? Jak se dalo očekávat, liší se v závislosti na kvalitě vozu a použitých modulech / komponentech. Na velmi nízkém konci získáte 50 šrotu a 50 fragmentů za pickupy junkerů, které se nacházejí po dvoře – kterých je v daném okamžiku asi 9.

Jak postupujete, šrot a zdroje se zvyšují s tím, jak stoupá kvalita drcených aut. Velikost podvozku je hlavním faktorem získaného šrotu:

Odtamtud získáte různé další zdroje na základě připojených modulů, trvanlivosti a nainstalovaných komponentů. Těmito zdroji jsou obvykle kovové fragmenty (mezi 150 a 300), vysoce kvalitní kov (mezi 2 a 10) a dřevo (50 až 200). Mějte na paměti, že nedostanete zpět žádné palivo, které by mohlo zůstat v automobilech, takže ho vyjměte a použijte v magnetickém jeřábu (budete to potřebovat).

Další poznámky

  • Během jízdy můžete být postřelení, poškození způsobí také “Crane” – Jeřáb
  • Jeřáb může být zničen (má 500 HP ke spuštění)
  • Pokud je aktuální jeřáb zničen, objeví se nový Crane po 5-10 minutách
  • Nemůžete vyjet s magnetickým jeřábem ze smetiště, aniž byste utrpěli TON poškození a velmi rychle ho zničili
  • Heli a čluny nelze sešrotovat
  • U vchodu do skládky je statický výtah pro automobily, který před sešrotováním manipuluje s komponenty
  • V Junkyardu je nyní spousta úkrytů, obzvláště vzhledem k tomu, že se můžete skrýt v autech junkerů

hapis

Jak si dokážete představit, změna jako HDRP Art Backport ovlivní všechny mapy hry, nejen procedurálně generované. Vzhledem k tomu je nutné ručně a aktualizovat vlastní a statické mapy, jako je Hapis, aby se zohlednily nové změny. Hapis bohužel nebyl tento měsíc připraven na aktualizaci. To znamená, že alespoň tento měsíc nebude Hapis zahrnut jako oficiálně podporovaná mapa.

Další informace o tom, co to znamená pro servery Rustafied Hapis, najdete zde: https://www.rustafied.com/

Pokerové změny / opravy

Nejnovější šílenství v hazardu, které zametlo Rust, prošlo tento měsíc řadou posunů a vylepšení.

Spolu s některými vylepšeními uživatelského rozhraní, která nyní ukazují více informací, bylo odstraněno a odstraněno mnoho obskurních problémů s výplatami a účastí hráčů. Úplný seznam změn každého vylepšení a změn by bylo trochu na delší povídání – stačí vědět, že poker se zlepšil.

A konečně, kvůli některým změnám monumentů s HDRP Art, lze nyní poker hrát na stole pro dvě osoby v jedné z Abandoned Cabins.

Vydání pro konzoli tento měsíc!

Vydání Rust Console vyjde nejpozději tento měsíc! 21. května Rust bude vydán pro Xbox One a Playstation 4. Pokud si před objednáte balíček Deluxe nebo Ultimate, můžete se také přihlásit do veřejné beta verze, která nyní bude o něco delší.

Double11 (tým odpovědný za Rust Console) minulý týden oznámil, že prodlouží předobjednávku beta do 14. května. Můžete také zkontrolovat jejich nový web pro sledování stavu vývoje.

Další věci

  • Přidán NVIDIA Reflex
  • Vylepšení sdílení fondů (optimalizace)
  • L96 zrcadlové odraz nastavení
  • Oprava zvukových perspektiv, které se někdy pletou
  • Opravena nadměrná hranice větrné turbíny a nasazení pod vodou
  • Snížené velké hranice pece
  • Opraveny chybějící zvuky otevření a zavření na statickém výzkumném stole a opravné lavici
  • Opravená spousta hlášených překlepů
  • Vizuální opravy řetězové pily
  • Nesprávná fixace výložníku materiálu
  • Některé opravy stromových spawnů / billboardů

Věříme, že jsme vám shrnuli většinu co přišlo v nové aktualizaci v měsíci Květen a těšíme se další čtvrtek na klasickou aktualizaci v naši oblíbené hře Rust. Čůůůs !

Zdroj: https://www.rustafied.com/

Publikování nebo šíření obsahu těchto stránek je bez předchozího souhlasu provozovatele webu zakázáno! Autor článku www.czechrust.cz