Bohužel jsme trochu zaspali ohledně updatu co proběhly tento a minulý čtvrtek, ale ten kdo sleduje náš web skrz aktualizace, tak bychom neradi aby nějaké nové informace někomu utekly. Pozdě, ale přece, pojďme na to.
Update 11.3.2021
Konzole bude spuštěna na jaře
Double Eleven, studio zodpovědné za Rust Console Edition, zúžilo datum jejich uvedení na verzi hry pro Xbox One a Playstation 4. Odkaz na článek ( https://www.gamespot.com/articles/rust-is-coming-to-ps4-and-xbox-one-this-spring/1100-6488497/ ) Gamespot, twitter Rust Console Edition dal světu vědět, že spuštění na jaře 2021 je bezprostřední!
ponorka
Připravuje se nové “vozidlo” pro průzkum pod vodou. Ponorka, která byla poprvé viděna na Twitch streamu umělce Toma Buttersa, má nyní své vlastní odvětví se zaváděním práce ( Fapunchu ) do Rustu. Před minulý týden se primárně zaměřili na grafickou oblast – sítě, výčnělky, textury, materiály a podobně.
Toto nové vozidlo, které je stále na samostatném odvětví práce, ještě není zcela připraveno na testování v hlavním vysílacím čase. Zdá se však, že čas nemusí být příliš daleko. Jakmile budou k dispozici, vývojáři zveřejní další informace.
znovu Vylepšené automaty
Nejnovější herní slot společnosti Rust získává několik doplňků a vylepšení. Herní automaty brzy budou moci přijmout konkrétní částku sázky, což vám umožní ztratit (nebo získat) více šrotu než kdykoliv předtím, rychleji než kdykoliv předtím!
Tým vývojářů také vylepšuje některé problémy s dynamikou montáže spolu se zlepšením uživatelského rozhraní. Stejně jako většina prací v před minulém týdnu je stále v samostatném odvětví automatů, takže zveřejníme další informace, až budou k dispozici.
karetní hry
Když už píšeme o hazardu, odvětví karbanické hry mělo před minulý týden o něco větší pokrok. Většinou se jedná o skryté závazky, v této větvi se pracuje už několik týdnů. Ačkoli většina specifik je zahalena tajemstvím, na ulici se říká, že si brzy budete moci zahrát blackjack, poker a možná i další hry!
Zdá se, že tyto hry budou umístěny v současném hlavním městě hazardu Rust, Bandit Camp. Žádné slovo o tom, jak přesně budou fungovat a co to bude znamenat. To znamená, že máme pocit, že se tým vývojářů snaží tyto věci sloučit a připravit je brzy na hlavní odvětví. Další informace zveřejníme, jakmile k tomu dojde.
Nabídka gest
Gesta, která jsou ve hře už nějakou dobu, brzy získají spoustu novinek. To vše je díky novému grafickému systému nabídek, na kterém pracuje Jarryd ( vývojář z Rustafieldu ). Stále na samostatném odvětvi, tato část práce nejenže nabídne nové menu pro gesta, ale také bude obsahovat spoustu vylepšené logiky a budoucí kontroly pro gesta v Rustu.
Aktualizace uživatelského rozhraní
Čtení nejnovějších zpráv o Rust z Facepunchu ve hře bude s další aktualizací mnohem jednodušší. Uživatelské rozhraní v sekci Zprávy v hlavní nabídce bylo přepracováno, aby umožňovalo prohlížení každého celého příspěvku – včetně obrázků a odkazů na youtube. Spolu s tím se samotná část posouvá mnohem lépe než dřív.
OVH (serverovna) v ohni !
Ale ne v dobrém slova smyslu … vlastně ve skutečnosti hořely SERVERY. To způsobilo ztrátu dat u řady serverů, včetně serveru Rustafield EU Trio a EUS. Od té doby tým dostal tyto servery zpět na nová umístění, i když všechna data (plány a mapa) byla ztracena 🙁 . V současné době měli štěstí víc, než někteří. Facepunch ztratil 25 serverů, které musely být obnoveny.
Tuto příležitost vývojáři využili k zahájení práce na automatizovaném systému, který bude zálohovat plán a mapová data všech našich serverů do dalších geografických umístění. To by mělo být provedeno v blízké budoucnosti a ztráta dat, jako je tato, by měla být minulostí.
Tímto bychom chtěli zakončit starou epizodu novinek, co se udála v minulém týdnu a pojďme si říct co je nového po updatu v tento Čtvrtek 🙂
UPDATE 18.3.2021
Tento update bude provázet nadpis:
Gesta, karbanické hry a výkon
Vývojáři jsou v polovině měsíce vývoje Rustu a tým dělá velký pokrok.
Nabídka gest
Mávat na kamarády, nebo vysmívat se nepřátelům chicken tancem bude na práci v odvětví Gestures_2 ( https://commits.facepunch.com/r/rust_reboot/main/gestures_2 ) brzy mnohem jednodušší. Jarryd a Alex se chucking zavázali ve všech směrech, vytvořili novou nabídku gest a vylepšili celkovou animaci a logiku gest.
Zatím žádné vizuály, protože jsou stále v pracovním procesu. Neznamená to, že tento soubor práce brzy zasáhne hlavní práci na odvětví, takže zůstaňte naladěni na úplné nové animace.
karetní hry
Také máme na seznamu odvětví karetní hry, které dostávají shitload, se zdá, že projekt CardGames přichází docela pěkně ke konci. Stále jsou vývojáři trochu mlhaví ohledně podrobností, protože většina dřívějších závazků k tomuto odvětví byla skryto. Přesto vývojáři mohou z tohoto nadcházejícího přírůstku do hry vyvodit pár věcí.
Zdá se, že poker bude určitě jednou (ne-li jedinou) z karetních her, které lze hrát. Jak se dalo očekávat, zdá se, že se tyto hry budou hrát v Bandit Campu, kde budou nahrazeny současné dekorativní stoly karet skutečnými fungujícími hrami. Zatím není jasné, zda budete moci hrát karetní hry kdekoli jinde na mapě, ale pokud jsou tyto hry jako kterákoli jiná dynamika hazardních her v Rustu, budou omezeny na dobrého ole´ bandita.
Stejně jako většina současných projektů je i toto stále v samostatném odvětví budoucnosti, takže zatím neexistují žádné další podrobnosti. Jako vždy, zveřejníme informace, jak bude práce hotová a budou nějaké náznaky přidání do hry.
efekty 2021
V minulém týdnu se objevila novinka na které se pracuje. Pochodeň kanálu převzala vykreslování ve vysokém rozlišení Unity. Nejprve viděné na odvětví „HDRP“, poté na „HDRP backport“, tato část práce nyní jede (alespoň částečně) na větvi „effects_2021“.
Rychle a stručně to znamená, že přechod tuny vizuálních efektů ve hře na vykreslovací potrubí Unity s vysokým rozlišením, které by teoreticky mělo zlepšit výkon a zároveň dát podporu celkové grafice. Od dob branchu ‚HDRP ‘jsme neviděli žádné ukázky toho, jak to bude vypadat, ale pokud je to něco podobného, znamená to zásadní vylepšení vzhledu určitých prvků ve hře. Doufejme, že to také optimalizuje celkový výkon klienta (nás), ale budeme si muset počkat a uvidíme.
ponorka
Více pokroku na nejnovějším vozidle ve hře.
Na rozdíl od lodí umožní toto vozidlo průzkum pod vodou v Rustu. I když máme jen nějaké vizuály ze Streamů Toma Buttersa Twitch, viděli jsme, jak zavázal několik položek souvisejících s grafickým / počátečním nastavením do odvětví Submarine.
Jedna věc, do které máme větší potenciální vhled, je kapacita uvedeného sub. Zatím víme že toto vozidlo bude momentálně pro jednu osobu, ale ještě není nic definitivně potvrzeno, protože se stále pracuje na samostatném odvětví ( branchu ). To znamená, že zveřejníme více, jakmile budeme vědět víc :D.
ThatGermanGuy, byl natolik laskavý, že sdílel tento obrázek na kterém vidíme jaké jsou vzhledy ve hře.
Náhodné optimalizace
Když už mluvíme o optimalizaci, Lamalove pracuje na celé větvi věnované náhodnému vylepšení výkonu. Zatím to vypadá jen tak: spousta náhodných závazků, které by teoreticky měly zlepšit výkon. Zdá se, že mnoho z těchto závazků souvisí s režií a výkonem serveru, ale zdá se, že existují i nějaké vylepšení související s klienty.
Špatný výkon serveru
Pokud vás zajímá, proč pracují na těchto náhodných optimalizacích – myslíme, že je to kvůli známému problému se snížením výkonu serveru na serverech vysoké populace / entity. Facepunch tento problém nadále vyšetřuje a doufejme, že brzy bude oprava vyřešena. Mezitím, pokud v Rustu zažíváte větší zpoždění než obvykle, pravděpodobně to souvisí s tímto.
další
- Unity aktualizována na 2019.4.22f1
- Potenciální zlepšení výkonu vody
- Povolení GC v systému macOS jako test
- Větší pokrok v nové AI (zvířata a jiné NPC)
- Vylepšení automatů (změny výplat a animace rukou pro zatočení)
- Nový branch od “Helka” s názvem ‘contacts/treebird’ – zatím ani slovo, co to může být
Zdroj: https://www.rustafied.com/
Publikování nebo šíření obsahu těchto stránek je bez předchozího souhlasu provozovatele webu zakázáno! Autor článku www.czechrust.cz